Ons portfolio is behoorlijk omvangrijk.
Daarom slechts een greep uit ons werk.

Den Hoed werkt al meer dan dertig jaar voor allerlei opdrachtgevers. Van kleine ondernemers tot grote multinationals. Op al ons werk zijn we trots, maar we kunnen onmogelijk alles wat we hebben gemaakt op deze website zetten. Daarom, een greep uit ons werk.

"De beurs is een groot succes geworden doordat we met de folder het juiste verhaal over Halamid-d op een simpele manier konden vertellen. Joop heeft onze ideeën uitstekend weten te vertalen in een ontwerp dat aanspreekt.”

Barselina Strietman
Eigenaar Accelerator

sluit
grote afbeelding
bekijk hi-res pdf

Merkpromotie

Opdrachtgever:
Accelerator

Marketingbureau Accelerator vroeg ons om het desinfectiemiddel Halamid-d in een modern jasje te steken. Hun klant Veip Disinfectants wilde met dit nieuwe ontwerp Halamid-d promoten op een aantal vakbeurzen voor de agrarische sector en online. Het ontwerp kreeg een frisse uitstraling waarin groene en blauwe natuurtinten werden verwerkt. In alle uitingen vertelt de moderne boerin dat zij Halamid-d een uitermate betrouwbaar, veilig en milieuvriendelijk desinfectiemiddel vindt. Het ontwerp werd vervolgens vertaald in een full colour drieluik folder, praktische leadkaartjes voor op de beurs en een responsive website. De opdrachtgever kan zelf gemakkelijk wijzigingen aanbrengen in de site terwijl het gemaakte ontwerp intact blijft.

“Super blij met de belettering op mijn lesauto en vormgeving van de huisstijl. Topservice en fijn en goed meegedacht!”

Martijn van Waardenberg 
Eigenaar Rijschool van Waardenberg

sluit
grote afbeelding
bekijk hi-res pdf

Logo en huisstijl

Opdrachtgever:
Rijschool van Waardenberg

Rijschool Van Waardenberg wilde een flitsende start van het bedrijf. De vraag was om een stijlvol maar ook opvallend logo en huisstijl te ontwikkelen. Met eigenaar Martijn van Waardenberg is eerst geïnventariseerd wat voor hem belangrijk is. Op basis daarvan is de identiteit van het bedrijf in een bijdetijdse stijl ontworpen en vormgegeven. Nadat uit een aantal concepten het logo was gekozen zijn de belangrijkste huisstijlelementen ontwikkeld: visitekaartje, website en de belettering van de auto. Hiervoor is zeer duurzaam materiaal van hoge kwaliteit gebruikt. Den Hoed beschikt over een eigen ruimte om professioneel te plakken.

Den Hoed levert een uitstekende kwaliteit en service en ze denken met de vormgeving proactief mee waardoor het product zo goed mogelijk op het doel aansluit. De communicatie is prettig en persoonlijk.

Tobias Wijnmaalen
Buurtsportcoach gemeente Wijk bij Duurstede

sluit
grote afbeelding
bekijk hi-res pdf

Reclame uitingen

Opdrachtgever:
Stichting Wijksport

Wijksport startte een leefstijlproject voor kinderen van de groepen 6 en 7 van alle basisscholen in de Gemeente Wijk bij Duurstede. Voor dit project ontwierp Den Hoed het logo, flyers, posters, banners en reclamedoeken. Om de doelgroep aan te spreken werd gekozen voor felle kleuren, sprekende vormen en veel dynamiek in de vormgeving.

"Wij werken al sinds de oprichting van ons bedrijf nauw samen met Den Hoed. Omdat er gewoon goed werk tegen een eerlijke prijs wordt geleverd. Maar nog veel belangrijker, omdat ze in alles met ons meedenken, slimme alternatieve aanbieden, het bijna onmogelijke mogelijk maken en enorm flexibel en klantgericht zijn. Wat ons betreft is er maar een partij voor ons drukwerk en dat is Den Hoed.

Ruud Muis
Directeur AEGIR Marine

sluit
grote afbeelding
bekijk hi-res pdf

Unieke prints

Opdrachtgever:
AEGIR Marine

Al meer dan tien jaar verzorgt Den Hoed al het printwerk voor Aegir Marine. Niet zomaar printwerk, ook hele unieke exemplaren. Zoals hun speciale boekuitgave over het ontstaan van het bedrijf. De voorkant is uitgevoerd met een prachtige spotlak. Er zijn verschillende papierdiktes gebruikt, waardoor op diverse plekken transparantie in het boek is gecreëerd. Ook maakt Den Hoed hun full colour matte ringbanden in kleine oplagen, visitekaartjes, briefpapier, kwartaalmagazines, A4 flyers en drieslagfolders.

Wanneer wij nieuwe ideeën hebben voor de pr- en marketing gerelateerde activiteiten in ons bedrijf, popt steevast de vraag op “Kan Den Hoed dit ook?” Zo hebben we in de loop der jaren een betrouwbare partner gevonden, die niet alleen uitvoert maar vooral meedenkt. Voor ons de kers op de taart!

Theo en Martine Vernooij
Fruitteeltbedrijf Theo en Martine Vernooij & Zn. – Landwinkel de Kersenhut – Het Kersenmuseum – Kersenfestival Cothen

sluit
grote afbeelding
bekijk hi-res pdf

Evenementen promotie

Opdrachtgever:
Fruitteeltbedrijf Vernooij

Fruitteeltbedrijf Vernooij vierde in 2018 haar 100 jarig bestaan en liet hiervoor een jubileumboek ontwerpen en maken door Den Hoed. Voor dit boek werd gekozen voor een fraaie gebonden versie in full colour met een handzaam formaat van 20x20 cm. Tevens verzorgde Den Hoed voor restaurant De Kersenhut en Het Kersenmuseum de  vormgeving en productie van A4 drieslagfolders. Het jaarlijks goed bezochte Kersenfestival wordt in de regio aangekondigd met posters van diverse formaten.

Wij zijn heel tevreden met het werk dat Den Hoed voor ons doet. Betrouwbaar, veelzijdig en altijd met een personal touch. Dat is Den Hoed!

Anneke Stel
Marketing & Communicatie Eco2Clean

sluit
grote afbeelding
bekijk hi-res pdf

Kantoor drukwerk

Opdrachtgever:
Eco2Clean

Voor Eco2Clean hebben we een divers portfolio aan producten die we creëren. Van stationary, ringbanden en bureaukalenders tot veiligheidskaarten in diverse talen, handenreiningingskaarten, roletiketten en productetiketten.

"Wij werken al meerdere jaren samen met Den Hoed. Wat maakt Den Hoed voor ons de juiste partner voor het drukwerk, auto belettering e.d.? Den Hoed is een onderneming die kwaliteit, klanttevredenheid en een eerlijke prijs wil waarborgen bij bestaande en nieuwe klanten. Ze zijn erg flexibel en en denken graag met je mee. Kortom, voor ons is Den Hoed de juiste schakel in onze onderneming!”

Robbie Kuijer, Stadore

sluit
grote afbeelding
bekijk hi-res pdf

Frisse huisstijl

Opdrachtgever:
Stadore

Een sprekend logo en opvallende belettering van de auto’s, dat was de vraag van Stadore. Dit is gerealiseerd door frisse kleuren te kiezen en de ovale druppelvorm ook speels terug te laten komen in de tekst. Voor de belettering van de auto is zeer duurzaam materiaal van hoge kwaliteit gebruikt. Den Hoed beschikt over een eigen ruimte om professioneel te plakken.